tiistaina, lokakuuta 11, 2011

Syyshimotuksia

Sisustusaitan Jasmiina antoi minulle hauskan, vaihteeksi erilaisen haasteen:

"Koska haluan ehdottomasti tietää mitkä ovat olleet teidän syksyjenne ihastuksen kohteita, ajattelinkin haastaa teistä muutaman tekemään vastaavanlaisen postauksen. Esittele siis postauksessasi joko enemmän tai vähemmän tarkasti ne neljä juttua, jotka ovat kuluvan syksyn aikana olleet joko ostoslistallasi tai haaveissasi. Linkitä postauksesi sen jälkeen tämän postauksen kommenttiboksiin, jotta pääsemme ihastelemaan toistemme syksyhimotuksia."



1. Himoan ihanaa pipoa. Jos olisin taitava, tekisin itse. Enpä ole.
2. UGGin Argyle Knitit olisivat kivat... joko harmaana tai luonnonvalkoisena. Koska minulla on jo yhdet neuleUGGit (Cardyt), en ole antanut itselleni lupaa näitä hankkia. Vielä ;)
3. Haluaisin pitkävartiset korkeakorkoiset saapikkaat. Ruskeat. Minulla on kahdet Gaborin nahkasaapikkaat; toiset ruskeat ratsastusmalliset ja toiset mustat korkealla korolla ja platolla. Molemmat ovat TÄYDELLISET. Etenkin korkeakorkoiset saapikkaat ovat maailman parhaat kävellä (platon ansiosta). Semmoiset kun saisi ruskeana - vähän löysemmällä varrella. Pohkeeni ovat lihaksikkaat... ;D
4. Vanha monitoimikoneeni sanoi taannoin sopimuksen irti. Elämä on jatkunut normaalisti, mutta jos ylimääräistä rahaa olisi, voisin ottaa KitchenAidin keittiötäni kaunistamaan.

Minäpäs heitän tämän nyt sitten eteenpäin Maijalle, Liisalle, Evelle ja Pepille. Olkaatten hyvät ;)
SHARE:

10 kommenttia

  1. Kivat ostoshaaveet sulla! Ja kiitos haasteesta! Palaan siihen mitä pikimmiten ;)

    VastaaPoista
  2. Oi vitsi, tommoset saappaat ois ihanat. Mulla on vaan NIIN lihaksikkaat, et tahdo löytyä koskaan sopivia. :P

    Tartteekin miettiä, kiitos haasteesta!

    VastaaPoista
  3. MUlle toi Kitseneidi! Kuolen jos en saa. Olen jo liian kauan halunnut. Snif. ;(
    Muutkin himotukset oikein kivoja!

    VastaaPoista
  4. Liisa: paas miettien ja kiitti piiitkästä kommentistasi edelliseen. Kyllä mä tiesin, että et oo mua "hylännyt" :D

    Eve: pitää varmaan perustaa joku anonyymit lihaspohkeet -ryhmä... ;)

    Dooda: Sanoisin, että aika vahvoja tunteita kitseneidiä kohtaan... pitäiskö perustaa anonyymit kitseneidiä turhaan haluavat -ryhmä? Heh, oonpa vitsikäs ;) Johtuu varmaan siitä, että "heitin" äsken iphonettimeni katuun ja lasi meni tuhannen peen palasiksi. Onneksi on suhteita huoltoon. Huh.

    VastaaPoista
  5. Woe vihnale....heti kun vaan ehdin!!Nyt on langat solmussa :/

    VastaaPoista
  6. Tollanen keittiöapulainen olis kyllä tarpeen meidänkin keittiössä..mutta luulen että oon ikuinen käsivispiorja..:/ mulla on yksi yleiskone, mutta se on niin ruma että se on yläkaapin nurkassa ja se yläkaappi on niin ylhäällä etten mä sitä sieltä ikinä tarvittaessa saa..ja sinne se on jäänyt.. :D

    Hih, mä oon ostanu jo langat ja meidaan kokeilla nyt tehdä itse..vaikken ole koskaan tehnyt :D rohkea rokan syö!!

    Kivaa keskiviikkoa! :)

    VastaaPoista
  7. Huoh tuota samaa yleiskonetta kuolaan....! <3

    VastaaPoista
  8. http://ruostettajapitsia.blogspot.com/2011/10/syyshimotuksia.html

    Löytyy nyt minultakin tämä himoituimmat lista :)
    Sun listalla on kivat nuo neulekengät ja tuo masiina on mun ympärivuoden listalla :)

    VastaaPoista
  9. Hellurei, toi Kitchen Aid oli Hulluilla päivillä tarjouksessa mutta sisu petti. En uskaltanut mennä katsomaan oliko valkoista, ois lähtenyt mukaan ja ongelmana on se ettei mulla OLE PAIKKAA SILLE ;(

    UGGeille löytyy aina tilaa :)

    Hei voikkis, nyt kun oot päässyt haasteiden makuun, käyppäs nappaamassa hauska haaste "Pikkutalosta", lupaan sulle mukavat räväkät sanat tulkittaviksi.
    Muutkin on tervetulleita :)

    VastaaPoista
  10. Hei!
    Ensimmäisellä vierailullani blogissasi ja pitää heti kertoa, että näin viimeviikolla nuo neuleUggarit alennuksessa Helsingin keskustan Aleksi 13 liikkeessä. Oli ainakin pinkkejä ja olikohan toiset vaaleansininset vai vihreät... ei muista, mutta JOS en väärin muista niin ale oli 50%!!! Saatavilla olevia kokoja en katsonut, mutta aion mennä sinne uudestaan tyttäreni kanssa, jonka himotut listalta nuo kengät löytyvät! Että sinne!!!
    Daisy

    VastaaPoista